loading...
سایت اس ام اس و جوک
محمدرضا رستمی بازدید : 176 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک فلسفی جدید


اس ام اس فلسفی 91 - www.RadsMs.com

نیکی هنری نیست به امید تلافی

احسان به کسی کن که بکار تو نیاید . . .

.

.

.


برای کشتیهای بی حرکت

موجها تصمیم می گیرند . . .

.

.

.

ارزش گل تو به قدرِ عمری است که به پاش صرف کردی . . .

.

.

.

ﭘﻮﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﻗﺪ ﻣﺎﺳﺖ

ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﻢ

ﭘﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﯾﻢ . . .

.

.

.

ماندن، سنگ بودن است و رفتن، رود بودن

بنگر که سنگ بودن به کجا می رسد جز خاک شدن

و رود بودن به کجا می رود جز دریا شدن . . .

.

.

.

می خور که به زیر گل بسی خواهی خفت

بی مونس و بی رفیق و بی همدم و جفت

زنهار به کس مگو تو این راز نهفت

هر لاله که پژمرد نخواهد بشکفت . . .

.

.

.


تو ناز مثل قناری، تو پاک مثل پرستو، تو مثل گل خوبی، برای من تو همیشه، همیشه محبوبی، تو مثل خورشیدی که شرق شب زده را، غرق نور خواهی کرد، تو مثل معجزه، در وقت یأس و نومیدی ظهور خواهی کرد، پناه سایه آسایشی پناهم ده، درون خلوت امن و امیدم راهم ده….
TIRDAD

.

.

.

0911858xx62

توکیستی ک من اینگونه بی تو بی تابم،شب ازهجوم خیالت نمیبردخوابم،

توکیستی ک من از موج هرتبسم تو،به سان قایق سرگشته روی گردابم….

TIRDAD

.

.

.

0911858xx62

یافتم! یافتم! آن نکته که میخواستمش! با شکوفایی خورشید و گل افشانی لبخند تو آراستمش، تار و پودش را از خوبی و مهر، خوشتر از تافته یاس و سحر بافته ام، دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام
TIRDAD

.

.

.

0911858xx62

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به بادها میدهد و دستهای سپیدش را به آب می بخشد، دلم برای کسی تنگ است که همچو کودک معصومی دلش برای دلم میسوزد و مهربانی را نثار من میکند. دلم برای کسی تنگ است….
TIRDAD

.

.

.

0917760xx07

خدایا،گفتم:خسته ام گفتی:لا تقنطوا من رحمة الله…از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر/۵۳)
گفتم:کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره،گفتی:إن الله بین المرء و قلبه…خدا حائل است میان انسان و قلبش(إنفال/  )
گفتم:کسی را ندارم،گفتی:نحن أقرب إلیه من حبل الورید ما از رک گردن به تو نزدیکتریم(ق/۱۶) گفتم:ولی انگاراصلا منو فراموش کردید!
گفتی:فاذکرونی،اذکرکم…من را یاد کنید،تا به یاد شما باشم(بقره/۱۵۲)

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

برایت مینویسم دوستت دارم نگو که تکراریست شاید روز رسد که هرگز تکرار نشود!

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

سخت است یک رنگ ماندن در دنیایی که مردمش برای پر رنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند.

.

.

.

۰۹۱۹۹۳۹xx70

عزیز بودن آدمابه این نیست که وقتی میبینی شون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی،به اینه که وقتی نمیبینی شون چقدردلت براشون تنگ میشه!

.

.

.

۰۹۱۹۹۳۹xx70

آگه میخوای بدونی چه جوردوستی هستی،۷۷۷ضرب در۲۶۰کن!
نغمه

.

.

.

۰۹۳۶۷۰۴xx05

چه کسی می گوید که گرانی اینجاست؟
دوره ی ارزانیست..
چه شرافت ارزان! تن عریان ارزان!
ودروغ از همه چیزارزانتر!
آبروقیمت یک تکه نان،وچه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هرانسان…!

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های ایران

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس جوک

اس ام اس فلسفی

پیامک جدید

راد اس ام اس دات کام

www.RadsMs.com

.

.

.

0911858xx62

آخرین مدل پیام عاشقانه سال!
در حد اوضاع اقتصادی کشور خرابتم…!

TIRDAD

.

.

.

0935057xx97

بیادتم حتی اگرقرارباشدشبی بی چراغ درحسرت یافتنت

تمام کوچه هاراقدم بزنم.تقدیم به مهسا.عاشق دیوونت بهزاد

.

.

.

۰۹۳۷۲۷۳xx13

دلم پرہ خیلی پرہ انقددلم وپرکردی ازعشقت که جاواسه هیچکس نذاشتی (آلاله)

.

.

.

۰۹۳۷۲۷۳xx13

پرسید چراگریه میکنی؟ گفتم گریه نیست!خاک پای تورو سرمه کردم رفت توچشمم!

.

.

.

۰۹۳۷۲۷۳xx13

دل من مسکن دردیست که بی درمان است برلبم حسرت آهی ست که بی پایان است بسته چون سنگ ره چشمهء اشکم رابغض چشم من ابرسیاهی ست که بی باران است (آلاله)

.

.

.

۰۹۳۷۲۷۳xx13

گفتم غم تو دارم چیزی نگفت و بگذشت حافظ خوشا به حالت یار تو گفت و نگذشت: گفتا غمت سر آید (آلاله)

.

.

.

۰۹۱۳۵۱۲xx96

دست ھا بالا بود؛ھر کسی سھم خودش را از دوستی می طلبید،سهم هر کس که رسید داغ تر از دل ما بود ولی… نوبت من که رسید، سهم من یخ زده بود. سهم من چیست مگر؟یک پاسخ!!! پاسخ یک حسرت،سهم من کوچک بود! سهم من کوچک بود قد انگشتانم. عمق آن وسعت داشت،وسعتش تاته دلتنگی ها، شاید از وسعت آن بود که بی پاسخ ماند…

.

.

.

۰۹۳۷۱۴۷xx67

دیگر نمی گویم:گشتم نبود نگرد،نیست
گشتم،اتفاقأ بود،فقط مال من نبود…
شما بگرد لابد مال شماست.
(دریا)

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

تو رو خدا اگه قصد ازدواج داری بهم بگو خودم میخوامت التماست میکنم چرا حرف نمیزنی باهام هر موقع میبینمت ساکتی

(مکالمه غضنفر با مانکن داخل مغازه!)

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

نباید یه مو از سرت کم بشه! حق نداری اخم کنی،همیشه باید بخندی! اجازه ناراحت شدن نداری! باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی؟ حق مریض شدن نداری! باشه؟ چون من دوستت دارم!

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

فریادمن زداغ توست،بیهوده خاموشم مکن،حالاکه یادت میکنم،دیکرفراموشم نکن!

.

.

.

۰۹۳۷۱۰۸xx27

ی سوزن، دو سوزن، سه سوزن، از ته دل دوستت دارم ب همه بگو بسوزن…

.

.

.

۰۹۳۵۹۴۵xx94

بغض هایم را به آسمان سپرده ام خدا بخیر کند باران امشب را…

.

.

.

۰۹۳۹۳۹۰xx80

فریاده گلین نازلی نیگارم گدیر الدن،همدم اولوب اغیاریله یاریم گدیرالدن.رفتاری گوزل،نطق گوزل،باخماسی گویچک،آهوکیمی باخدخجاقراریم گدیرالدن.حسرتله قالارگوزلریم آخیردالیسیجا،هیجران یلی اسدیکجه بهاریم گدیرالدن…

برچسب ها http://radsms.com jok & sms payamake jadid radsms.com sms sms jok sms jok 91 ارسال اس ام اس ارسال اس ام اس به سایت ارسال پیامک اس ام اس اس ام اس 91 اس ام اس ارسالی اس ام اس ایران اس ام اس برای درج در سایت اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس داغ اس ام اس درهم اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مرداد 91 اس ام اس های ارسالی اس ام اس های ارسالی دوستان (سری چهل و هفتم) اس ام اس های ارسالی شما دوستان اس ام اس های ایرانی اس ام اس های گوناگون اس ام اس گلچین شده انواع اس ام اس انواع اس ام اس های جدید بازار اس ام اس بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس های ارسالی جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های ارسالی جدیدترین و نابترین جوک ها داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد اس ام اس سایت اس ام اس سایت تخصصی اس ام اس سایت پیامک سری جدید اس ام اس ها شماره ارسال اس ام اس شهر اس ام اس مرکز اس ام اس مرکز اس ام اس ایران مسیج ایران مسیج های ایرانی منبع اس ام اس نابترین اس ام اس های ارسالی همه جور اس ام اس وبلاگ اس ام اس وبلاگ پیامک پیامک 91 پیامک ارسالی پیامک ایران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ام اس تبریک تولد, اس ام اس جوک و سرکاری, اس ام اس حال گیری نیمه شب, اس ام اس روز مادر, اس ام اس روز پدر, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس فلسفي و عارفانه, اس ام اس ماه رمضان, اس ام اس مخصوص مناسبت ها, اس ام اس مذهبي, اشعار زیبا و عاشقانه, اینترنت, بازی های آنلاین فلش, ترفند موبایل, تست روانشناسی, تست هوش, جوک ترکی قزوینی و غیره, داستان عاشقانه, داستان های جالب, داستان های پند آموز, داستان های کوتاه و خواندنی, دانستنی های ازدواج, دانستنی های اینترنت, دانستنی های تغذیه, دانستنی های سلامت, دانستنی های علمی, دانستنی های گوناگون, دانستنیها, دانستنیهای آرایشی, دانلود انواع آهنگ اس ام اس, دانلود انواع آهنگ موبایل, دانلود انواع بازی های موبایل, دانلود برنامه موبایل, دانلود تم موبایل, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب های کاربردی موبایل, زندگی نامه افراد مهم, طالع بینی ازدواج, طالع بینی اسم, طالع بینی گروه خونی, طنز و سرگرمی, عکس, عکس بازیگران ایرانی, عکس بازیگران خارجی, عکس خواننده ها, عکس طبیعت, عکس عاشقانه, عکس فانتزی, عکس فیلم و سریال ایرانی, عکس متحرک, عکس متفرقه, عکس مدل لباس, عکس مدل مو, عکس موتور و ماشین, عکس های جالب و خنده دار, عکس های پس زمینه موبایل, عکس کودکان, فال و طالع بینی, متفرقه, مدل لباس عروس, مدل لباس مجلسی زنانه, مدل لباس نامزدی, مدل مانتو و شنل و پالتو, مدل کت و دامن های زنانه, مدل کت و شلوار, مدلهای شینیون و آرایش موی بانوان, مدیریت دانلود, مطالب جالب و مفید, مطالب خواندنی, موبایل, کارت پستال, کد آهنگ پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 9,889
  • بازدید کلی : 135,929
  • کدهای اختصاصی
    فال و طالع بینیابزار و قالب وبلاگبیست تولزفال حافظ

    رنک الکسا